Mar 22, 2008

Sagem Fast 800/840 i PCLinuxOS

.
.
Jedino što je bilo potrebno uraditi nakon instalacije PCLinuxOS-a jeste startovanje konekcije, jer je modem automatski instaliran (ovo možete proveriti pomoću komande: dmesg | grep ueagle).
Ukoliko je vaš modem serije E4 potrebno je skinuti ovaj firmware i kopirati sve fajlove u folder /lib/firmware/ueagle-atm (koji ćete napraviti ukoliko ne postoji).
Pošto moj provajder koristi PPPoE objasniću kako se kači na net u ovoj situaciji.
Najpre nam je potreban br2684ctl koji služi da napravi interfejs nas0 koji ćemo koristiti pri konektovanju. Sve što je potrebno uraditi je sledeće:

br2684ctl -b -c 0 -a 8.35
ifconfig nas0 up

Ukoliko vaš provajer koristi neke druge vrednosti za VPI i VCI vi shodno tome zamenite vrednosti (moj provajder je Beotel, pa ukoliko koristite usloge istog možete ovu komandu ostaviti neizmenjenu).

sada je potrebno konfigurisati par fajlova. Ja neću detaljisati već ću vam samo ispisati sadržaje tih fajlova.

/etc/ppp/peers/ppp0:

noauth
defaultroute
usepeerdns
user 'dujabg/ip@beotel'
plugin rp-pppoe.so
noipdefault
updetach
nas0

/etc/ppp/pap-secrets i /etc/ppp/chap-secrets su istog sadržaja:

'UNAME@beotel' * 'PASSWD' *

Sve što je sada potrebno jeste da pokrenete konekciju a to radite sledećom komandom:

pppd call ppp0

Sada kada imate internet konekciju možete instalirati sve programe koje želite koristeći Synaptic.
Ukoliko želite da se automatski zakačite na internet možete staviti ove tri komande u /etc/rc.d/rc.local. Ja sam imao problema ukoliko konekciju pozivam odatle pa sam zato u ~/.kde/Autostart stavio bash skriptu koja poziva samo poslednju komandu. Ukoliko vam prci način ne završava posao onda isprobajte ovaj drugi...
.
.

No comments: