Mar 22, 2008

Radna Stolica - Fotelja

.
.
Napokon je došlo vreme da zamenim svoju stolicu iz koje kucam ove blogove. Tražio sam, naravno, po netu čega ima u Beogradu što bi mi odgovaralo i izbor se sveo na svega par modela. Kriterijum koji je trebalo da ispuni stolica da bih je kupio jeste da košta manje od 100 evra, da bude koliko-toliko ergonomska. da bude kožna i što kvalitetnija.
Izbor je pao na stolicu koju možete videti na priloženoj slici. Našao sam je online u firmi Alkor iz Kikinde. Posle par minuta priče sa veoma ljubaznom prodavačicom dogovorili smo da mi je iz Kikinde pošalje Post Ekspresom. Cena ove stolice je 5900 dinara sa porezom plus troškovi post ekspresa koji su izašli oko 500 dinara..



Možete primetiti da se ova stolica može naći i u Forma Ideale salonima, međutim ona u njima košta 7450 dinara plus bi morali platiti da vam je donesu 800 dinara, iz čega se lako zaključuje da je mnogo povoljnije naručiti je iz Alkora.

Stolica mi je stigla 4 dana nakon naručivanja u jednoj kutiji. Potrebno je stolicu sklopiti, što je meni kao velikom obožavatelju kinder jaja izmamilo osmeh na lice, a sam proces sklapanja nije ništa teži od sklapanja igračkice iz istih.
.
.

No comments: