Mar 29, 2008

Krajnje zajeban dan

.
.
Današnji dan mi je ekstra krenuo. Stigao mi je novi krevet, red u menzi je bio veoma kratak, a i instalirao sam onaj nabudž windows xp sp3.
Ceo dan posle toga jurio neke nagradne igre po Novom Beogradu, smorio se jako, jako... ustvari sam se samo umorio previše, ali su mi tu pomogle maslinke sa feferonima, pa sam, kada sam stigao kuci (posle celodnevne šetnje), bio prilično svež, čak i više nego sto sam očekivao (ne pokušavajte uzalud da shvatite ovu rečenicu, neće vam ići od ruke... ali ko razume shvatiće)..
A onda me je kući dočekao smor. Fudbal ne radi na ovoj nabudženoj verziji Windowsa kao ni Command & Counquer 3 koji se upravo skinuo sa neta... Na brzaka sam reinstalirao Win, obrisao igricu koju sam dva dana vukao sa torrenta (samo da je ne gledam više) i seo da blogujem...

Idem sada u svoj novi krevet na kuntanje...

E da, gledao sam i Velikog Brata malopre.... Žimbau pastiri :)
.
.

1 comment:

Maja Dumitraskovic said...

aahahahahhaha...
ovo mi je omiljeni post! :)
nisam sve citala,
mozda ima i neki bolji, ali neke ne razumem, neki su previse dugacki..
zato ovaj! savrseno! :)
hahahahhahaa.. nisi ti normalan :)