Mar 27, 2008

Windows 2008 Server

.
.

Nakon što sam puno čitao o ovom operativnom sisitemu (na elitesecurity forumu) rešio sam da ga isprobam. Instalacija Windowsa XP koja mi je bila na disku je bila zrela za gaženje tako da sam prionuo na posao.

Verzija koju sam skinuo sa zvaničnog sajta se može probati 60 dana i tri puta obnoviti taj period, tako da je moguće koristiti je 240 dana. Ponadao sam se da će se za to vreme pojaviti na MSDNAA pa bih je tada registrovao.

Instalacija je prošla bez većih problema, i tada mi je zatraženo da unesem lozinku za Administartor nalog. Lozinka mora biti duža od 8 znakova, imati i mala i velika slova, neku cifru, itd... tako da sam tek iz trećeg puta uneo lozinku koju je sistem prihvatio (ovo se može kasnije isključiti, pa lozinke mogu biti proizvoljnog oblika).
Kada je sistem prvi put podignut dočekao me je win2000 UI, međutim posle par klikova to sam promenio u Aero. Priložiću skrinšot sa opcijama koje sam ukljucio u Server Manageru.



Svi drajveri i programi koje sam koristio za xp su mi radili bez problema osim PES-a (što je nedopustivo!!!) koji je bagovao iz nepoznatog razloga. Pretpostavljam da drajver za grafičku predstavlja problem pa ću probati sa nekom starijom verzijom. Nisam prometio da igra mnogo slabije radi nego na XP-u (možda zbog činjenice da ovaj os zauzima samo oko 450MB rama, za razliku od viste koja zauzima otprilike duplo više).


Nadam se da ću rešiti problem sa PES-om, jer ću u protivnom biti primoran da obrišem ovo i instaliram XP. Iako je ovaj sistem u svakom pogledu bolji od Windowsa XP, ukoliko mi fudbal na njemu ne radi (a fudbal je inače jedini razlog što još uvek imam i windows instaliran na hardu) moraće da leti.

.
.

No comments: