Apr 19, 2008

Cooler Master Cosmos S

.
.
Pre neki da se pojavio konkurs na Bench forumu za najbolji baner. Dizajner najboljeg banera dobija Cooler Master Cosmos S kućište, a sam konkurs je otvoren do 28. aprila. Kako mi se ovo kućište jako svidelo rešio sam da se malo potsetim flasha i napravim banerčić, i uz malo sreće ga i dobijam :) Nisam baš previše vremena odvojio za njega jer sam usred ispitnog roka, a uz to mi je trebalo i malo vremena da se potsetim osnovnih stvari.
Ono što sam na kraju napravio je daleko od savršenog, međutim, s' obzirom na vreme koje sam uložio mogu reći da je zadovoljavajuće ispalo..
Pošto nisam uspeo da nadjem neko mesto da hostujem animacije i dodam ih u post, evo linkova na kojima ih možete pogledati..
.


http://www.zshare.net/flash/107642194cc6ffd9/
http://www.zshare.net/flash/10764272ec6dbece/
http://www.zshare.net/flash/10764332ab7a084c/









A sada malo o samom kućištu... Kućište je jednom rečju savršeno. Ima na prednjem delu crvene a na ˝plafonu˝ plave kulere. Na bočnoj stranici ima jedan ogroman 20mm kuler... Cable management, napajanje koje nalazi na ˝patosu˝, power dugme koje reaguje na dodir, crna glossy boja i front usb, firewire, audio priključci samo su neke od stvari koje ovo kućište čine ovako dobrim (cena mu je prava ˝sitnica˝, može se naći sa oko 200e).







...sada mi još samo ostane da se nadam da će moj baner biti bolji od ostalih i da će se eventualno naći na njihovim sajtu. Ko zna, ako im se dopadne možda budu raspoloženi za dalju saradnju...
.
.

No comments: