Apr 11, 2008

Jedan od onih dana...

.
.
Svako od nas s vremena na vreme dočeka dan kada mu bukvalno ništa ne ide od ruke i kada sve što može da krene naopako to i uradi... Iako je bio jako lep dan, to nije moglo da utiče na sve ono loše što mi se danas dogodilo.
Na putu do menze sam shvatio da sam ponovo izgubio abonentsku karticu koja mi, naravno, nije ostala u menzi (iako sam se ja nadao da se upravo to desilo).. Ovo je već 4. put da mi se to dešava, a kako sam je izvadio pre dve nedelje, ne verujem da ću to opet učiniti. Iako sam se dosta smorio oko toga to nije bilo ono što mi je ovaj dan potpuno upropastilo. Prava stvar se desila kada sam dosao kući i rešio da doradim neki program koji sam pisao kumi za školu jezka...
verovatno pretpostavljate, ostao sam bez izvornog koda :(((((((((((((((((((((((((((((
Iako imam kompajlirane klase, zbog velike kompleksnosti programa nisam našao ni jedan program koji mi moze dekompajlirati iste. Problem je verovatno u tome što je poslednji program koji se time bavi napisan pre najmanje 2-3 godine tako da nije u toku sa trenutnom tehnologijama... bedak... idem da spavam.
.
.

No comments: